Mlkysf Obirgebe ben 6 sene önce yaptigimda çarşaf yoktu plastik sepet altına da düz incecik bir yatak koyuluyor şimdi değişmiştir belki ama yinede yanımda bulunsun 😀
Mlkysf Deletedmom547899 inşallah canım benim isteğim 15 i geçmemek ilkte 15 kilo ile doğum yapmıştım ama bunda ne olacak bakalım 😀
Mlkysf Deletedmom547899 ilk sene veremedim emziriyorum diye biraz abartmış olabilirim 🙈 ben zaten sonra bidaha hamile kaldığım kiloya dönemedim 😅 kilolu değilim ama ozaman 55 ile hamile kalmıştım en fazla 59 kiloya kadar inebildim
Sehenz Mlkysf benim pamuk ince şallarımdan 2 tane koydum aynı senin gibi düşündüm sırf hastanedeki örtüye temas etmesin güvenemedim kendi battaniyesi olacak zaten diye kalabalık da olsun istemedim
Mlkysf Denizovski bende öyle karar verdim canım ilk odaya gelince üstüne de bi nohut battaniye ile örterim sarmadan zaten onlar da çok kalın olmuyor yeterli gelir diye düşünüyorum
hulyademr Benimkide 9 eylül beklenen doğum tarihi bende penye ve müslin örtü koydum. Birde Urfadayım sıcaklık hat safha da olacak diye yeter diye düşünüyorum 😐 ama yorumları okuyunca bilemedim nohut battaniye vs alayım mı hastaneye giderken
Mlkysf hulyademr yeter canım Eylül başı hava çok serin olmaz orda gerek olursa gece falan üstünü muslin le ortersin
AlmiraAnnesi Ben 20 kilo aldım kızlar ama göstermiyorum ama vermem gerek doğumdan sonra hemen 32 haftalığım ultrasondan 33 gözüküyorum ama eylül sonu doğum herhalde gün almama 20 gün kaldı sezeryan olacağım
Mlkysf AlmiraAnnesi Doğumdan sonra veririz canım kilolari bebisler sağlıkla gelsinler de kilo bu alınır verilir❤️
benguuusk Mlkysf 12 Eylül gözüküyor ama 34.haftamda Nişanım geldi iğneler verdi doktor erken gelir dıyor