edaen ezgikrby 16+4 üz seninle aynıyız sanırım canım ☺️ 2 gün önce öğrendik cinsiyetimizi oğlumuz geliyorr 💙
Ogretmenanneyim Ebbruc ezgikrby selam kizlar 💜🐣 zayıf mi hamile kaldınız ya benim asla göbeğim çıkmıyor ikinizinde ilk bebis diye hatırlıyorum
Ebbruc Ogretmenanneyim evet canım ilk , 54 kiloydum hala da öyleyim 1.70 boyundayım. Baktığın zaman evet zayıf diyolar benim için
ezgikrby Ogretmenanneyim ben 1.65 boyundayım 62’yle kaldım 64’üm şu an ama spor yapıyodum kilolu durmuyodum ben de iyi gidiyorum galiba şu an 😂
Ogretmenanneyim Ebbruc 175 boyumdayim bende ama 71 kiloyum ben biraz daha kiloluyum 🐣 bebisler uzun olur bizim
Ogretmenanneyim ezgikrby gayet iyi kilon boyun 🤩 cok almadan bitirelim amin 💙 ben daha hiç almadım ama almamak için uğraşıyorum yabi dikkat ediyorum boyum cok uzun cok çirkin olur fazla kilo alırsam diye 🙊
Ogretmenanneyim ezgikrby eşim 1.80 o da uzun 💙 gittim canım cok şükür her sey yerinde 20. Haftada detaylı ultrason için gel dedi. Hala kiz bacağının arasını net açtı boştu.
ezgikrby Ogretmenanneyim inşallah almayız ya 🐣😂 ama boyun uzun sende pek belli de olmaz tam tersi daha güzel olur bence 🥰 kapalı mısın açık mısın
ezgikrby Ogretmenanneyim ay çok sevindim ya hem günlerimiz aynı hem cinsiyetleri aynı sağlıkla gelsin minik prenseslerimiz 👩👧👩👧💛💛
Ogretmenanneyim ezgikrby evet evet seni kaybetmeden doğuma kadar birlikte gitmek istiyorum 🐣 sen ne zaman yaptıracağım detaylı ultrason
ezgikrby Ogretmenanneyim bizim de haftaya cuma kontrolümüz var Eylül’de aşımız var sanırım o ara çağırır detaylı için bişey dememişti en son gitttiğimizde 🥰 yok yok kaybetmeyiz inşallah
Ogretmenanneyim ezgikrby tetanoz aşısı dimi 🐣 tok git muayeneye canisi ya ben ac gitmişim kaldıramadık bebisi ölçü de alamadı doktor birseyler yiyip öyle gel dedi. Ondan sonra hareketlendi