Ogretmenanneyim ezgikrby tetanoz aşısı dimi 🐣 tok git muayeneye canisi ya ben ac gitmişim kaldıramadık bebisi ölçü de alamadı doktor birseyler yiyip öyle gel dedi. Ondan sonra hareketlendi
ezgikrby Ogretmenanneyim evet tetanoz aşısı, ben de hep tok gidiyorum tatlı yiyorum bi öncekinde kıpır kıpırdı 😂😂
ezgikrby Ebbruc ay çok tatlı olmuş yaa yaklaşık aynıymış göbeklerimiz 😂 bende de yemek ve su içince x 2 oluyo 😂😂😂
Ebbruc ezgikrby sizin gibi annelerin güzel kızları olur, bende oğlumu en iyi şekilde yetiştiririm 😂 babaları boşverin
Ebbruc ezgikrby yemek yiyince 6-7 aylık oluyo 😂 normalde de bol giyinince belli olmuyor sadece top gibi ucu 😂
ezgikrby Ogretmenanneyim o aşıyı bana 5 Eylül’de dediler ama o zamana 20. hafta oluyo sanırım 18’de yapmazlar bence
ezgikrby Ebbruc hahaha 😂 o zaman hep birlikte yuvarlanırız artık 😂 @Ogretmenanneyim senden de bi fotoğraf bekliyoruz 💛
Ogretmenanneyim ezgikrby tamam giyinince çekip atayim baktım da son zaman da hiç cekilmemisim🐣 Ebbruc
Eminegul5 @ezgikrby 15+3 üz bir avakado kadariz 🥰 çok şükür bulantilar azaldı karnım akşamlari acayip büyüyor sabah resmen küçülüyor bir garip durumda henüz cinsiyeti göremedik 💕