2505 ezgikrby benim doktorm biraz geç söylüyor o sebepten 13 haftada başka birine gittm göremedi 15 haftalık kontrolüm vardı covid oldum onada gidemedim yeni atlattım, yarın randevum var inşallah 🥰
ezgikrby 2505 yaa geçmiş olsun benim gittiklerim hemen söylemişti erken ama kıza benziyo dediler 13’te kesinleşti 🥰 geçmiş olsun sana da canım 🙏🏻
Ebbruc ezgikrby oo kendisi 6-7 aylık gibi takılıyo 😂 arada gelen mide yanmaları ve tansiyon düşüklüğü haricinde bi sorun yok şuan ☺️
ezgikrby Ebbruc o kadar büyüdü mü 😂 senin de erken başlamış mide yanmaların bol saçlı doğucak heralde 😂🐣
KeremikoBayky ezgikrby ben 10. Haftada fetal dna verdim 11de öğrendim. Ultrasonda 15de göstermişti oğlum pipişi
Linasu21 ezgikrby 17 haftalıgız göbüş belırgınleştı 2 gebelıgım hareketlerını baya hissediyorum aşırı bel agrısı cekıyorum sızde durumlar nasıl
ezgikrby Linasu21 benim ilk bebeğim olucak daha yeni yeni çıkıyo yukarıda fotoğrafımı da atmıştım 🥰 bazen aşırı yorgunluk ve baş ağrısı oluyo bende mide bulantısı için hap kullanıyorum daha 🤦🏼♀️😂 zor ama güzel
2505 ezgikrby amin inşallah bugün kontrolde yine öğrenemedik 😂 2 hafta sonra tekrar çağırdı bakalım 🐣
Ogretmenanneyim Ebbruc ezgikrby selam kizlar 💜🐣 zayıf mi hamile kaldınız ya benim asla göbeğim çıkmıyor ikinizinde ilk bebis diye hatırlıyorum