Lizbonn ezgikrby Evet karnım 1 hafta önce pıt diye ortalığa seriliverdi ama oturunca belli genelde kimse 4 aylık olduğuma inanmıyorum belki de 1 kgcuk aldığım içindir 😂
KeremikoBayky ezgikrby ben 10. Haftada fetal dna verdim 11de öğrendim. Ultrasonda 15de göstermişti oğlum pipişi
Lizbonn ezgikrby kız 2. Gebeliğim totomun üzerine oturacak vakit bulamıyorum 3 yaşındaki oğlumdan dolayı 😂 alacağımı pek düşünmüyorum hani belki son aylarda ama bakalım 🤔
2505 ezgikrby benim doktorm biraz geç söylüyor o sebepten 13 haftada başka birine gittm göremedi 15 haftalık kontrolüm vardı covid oldum onada gidemedim yeni atlattım, yarın randevum var inşallah 🥰
sevda_cicegi11 ezgikrby baya uğraşlar sonucu çıkıntı göremedim ama detaylıyi bekle istersen şimdilik kiz dedi🥰