1erkekkannesiiii ezgikrby Evet. Uygulama bana hissedebilirsiniz deyince heyecanlandım 🤗 Batma ağrı bende de var özellikle belimde 🥲 Allah yardımcımız olsun 🤗
Canselyaren 06nurrrr öyle deme cnm büyük karnım zorluklari çok 7 aydan sonra bitik çökük oluyorsun cunki
Harikuya_Su 18+1 ben hareketini bu hafta içinde hisettim şimdi hergün haberleşiyoruz küçük hanımla 😂 göbüş çıkmaya başladı
NilAda16 ezgikrby bende prilam kullanıyorum dün gece içmeyi unuttum bugünüm mahfoldu😁 cinsiyetimiz 13.haftada belli olmuştu. Oğlum olacak inşallah :) sizin belli mi
ezgikrby NilAda16 yaa bende de öyle oluyo 1 gün içmezsem etkiliyo 😂 bizim de belli 11+2’de kız tahmin yapmışlardı 13’te kesin kız dediler 🌼🐣 sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥰
NilAda16 ezgikrby çok erken belli olmuş hem de kız olmasına rağmen ne güzel. Amin sağlıkla gelsinler 🥰
sevda_cicegi11 ezgikrby azıcık bi gobus var ve bugün pit pit karnım attı çok garip hissetmiş olabilir miyimmm🤭☺️
ezgikrby sevda_cicegi11 damar atımı olabilir bende de oluyo arada göğüslerimin ortadı gibi aşağıda ama kasıklarımın orda değil daha, bebek çünkü oraya bile çıkmadı 16. hafta çok erken 😅 ilk gebeliklerde 20-24 arası hissetmeye başlıyolarmış genelde