EmineDefneGokce ezgikrby ama canım mantıken düşününce bebek daha elma büyüklüğünde Yani bir yumru kadar . Ne kadar büyük olabilir ki karnımız. Büyük gördüysen bebek değil yemektir 😂😂
Htc3866 EmineDefneGokce sadece bebek değil kese ve plesanta var kuzum o yüzde nuyuyenler gayet normal buyumemis göbiş de iç karnı geniştir orada saklanır iki durumda gayet güzel ve normal
1erkekkannesiiii ezgikrby göbüş belli ❤️🫶 cinsiyetimiz de belli şimdi hissetmeye başlayacakmışız ama daha anlamıyorum 😟 Sağlığımız iyi çok şükür 🥹🥰
ezgikrby 1erkekkannesiiii ilk gebelikler 20-24’ten sonra hissediyomuş diye biliyorum bende hiçbir şey hissetmiyorum daha sadece arada batmalar falan oluyo normalmiş
1erkekkannesiiii ezgikrby Evet. Uygulama bana hissedebilirsiniz deyince heyecanlandım 🤗 Batma ağrı bende de var özellikle belimde 🥲 Allah yardımcımız olsun 🤗