ezgikrby haftanızda hamileliğiniz nasıl geçiyo kızlar, göbüşleriniz kendini belli etmeye başladı mı 🤰🏼😂
NilAda16 ezgikrby 16+5 göbüşümüz gayet belli oluyor🥰 mide bulantısı, kusma ve agız tadı bozukluğu tam gaz devam🤦🏻♀️
EmineDefneGokce ezgikrby 14 hafta 2. Gebelik 😂😂 kızım olacak nasipse 🥰 minnacık göbüşüm. E malum bebek daha elma büyüklüğünde🥰
ezgikrby Canselyaren 13. hafta mı 😂 3. gebelik olduğu için mi bu kadar belli olmuş acaba merak ettim şu an 😂 sağlıkla kucağına al 🙏🏻🥰
Canselyaren ezgikrby olabilir cnm ikinci oglumdada hemen bu hafta da büyümüştü 🥰ama bu daha fazla belirdi 🤭
ezgikrby NilAda16 16+3 benimde yeni yeni belli olmaya başladı 🤦🏼♀️ Bulantı kusma için de ben prilama devam ediyorum daha 😂 cinsiyetiniz belli mi
Pgss 16+6 mide yanması ağrısı halsizlik hala devam ediyor.Gobek az biraz çıkmaya başladı.ikinci gebelik
NilAda16 ezgikrby bende prilam kullanıyorum dün gece içmeyi unuttum bugünüm mahfoldu😁 cinsiyetimiz 13.haftada belli olmuştu. Oğlum olacak inşallah :) sizin belli mi
bluepoint ezgikrby biz bu prilamı doğurana kadar mı içicez yaa😔 12+6 oldum hala aynı bulantı gece 2 tane içmeden gün geçmiyor
ezgikrby EmineDefneGokce 2. olmasına rağmen küçücükmüş 😂 2. gebelikte daha çabuk belli olur diyolardı bide 🤦🏼♀️
EmineDefneGokce ezgikrby ama canım mantıken düşününce bebek daha elma büyüklüğünde Yani bir yumru kadar . Ne kadar büyük olabilir ki karnımız. Büyük gördüysen bebek değil yemektir 😂😂
BBuseY ezgikrby ya ne bilim insan bu aylarda da istiyor az da olsa göbeği olmasını 😇ama napalım son ayları beklicez