eslemesila Aambs28 valla hep bu postu bekledim bende 29+3 um 23 Ekim görünüyor ama ne olacağı belli olmaz sizin hamilelik nasıl geçiyor bebis nasil
Aambs28 eslemesila Valla hayatım ilk 5 ay kabus gibiydi, sürekli kilo verdim, halsiz ve mutsuzdum. Sonra geçti çok şükür, iştah açıldı şimdi de 10 kilo aldım. İyiyim, herşey normal seyrinde çok şükür. Sizin nasıl, nasıl geçiyor 😅💚
Yavuzseliminannesiii eslemesila benimde 28+1 doktorda 29 çıkıyor tarih olarak 23 ekim dedi banada. Terazi mi akrep mi olacak bakalım hayırlısı ile sağ salim kucağımıza gelsin de 😊
Elif_ikra2 Aslında bende Ekim annesi sayılırım 6 Kasım normalde ama sezeryan olacağım için için.olursa 38 de falan alır diye düşünüyorum oda Ekim ortasına denk geliyo hayırlısı bian önce doğru istiyorum.sicakta çok zor oluyomus ağırlaştıkca bide hareket ettikçe 😀🥰
KkubraOz Aambs28 bende 28+4 teyim ama doğumum sizin tarihle aynı olcak gibi plesantam rahime çok yakın kaç haftadır çıkmasını bekliyoruz ama çıkmayacak gibi duruyor o yüzden 36-37 de sezeryanla alabiliriz dedi doktorumuz😊
melikenin_melegi 31+4 bende terazi erkeği bekliyorum sağlıcakla gelsin inşallah sezaryan yada normal doğum mu olur bilmiyorum cuma günü randevum var o gün nasip ederse rabbim sorucam doktora
Ays_cskn Aambs28 31 +3 bizde en gec ekim basi gibi olur sezeryan olacagim icin normal olsaydi 10 ekim gorunuyordu bakalim bekliyoruz biraz biraz zorluyor artik sicaklarda cabasi🥰😇