Aambs28 3 ekımde bende doğum yapmak ıstıom oyle olcak gibi …eşimin doğum günü 2 ekım.3 te oğlum doğarsa süper olur.ilk bebeğim kızdı benım doğum gunumden 1 gün sonra doğdu.yani kızım benden 1 gun sonra oğlumda babasından 1 gun sonra doğsa çok ıyi olur yaa🤭😂