Tirtir5
Benim bebeğimde de beyinde kist ve parlaklık çıktı 18.haftada 22 haftalarda detaylıya gittik orda da vardı. Amniyosentez önerdi perinatalog, kendi doktoruma sormadan yaptırmadım. Kendi doktorumla görüştüm hepsi doğuma kadar kaybolan rahatsızlıklar içini ferah tut dedi.ve Amniyosentez önermedi. Şuan 26.haftadayım kistler kaybolmuştu ve kalpteki parlaklık azalmıştı. Bu Arada ikili testlerim temiz çıkmıştı.İnşallah sağ Salim alırız kucağımıza bebeklerimizi,Rabbim kimseyi evladı ile sınamasın.🙏🙏