Tirtir5 erkek kardeşimde aynısını söylediler hatta doğunca ölür dediler ama Allaha şükür hiç bir şey olmadı hala var ama büyüme yapmadığı için sorun yok hatta doktor yavaş yavaş kaybolduğunu söylemiş anneme doktorların doğunca ölür umudunuzu kesin dediği bebek şuan 6 yaşında korkmayın Allah büyük inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız