Tirtir5 benim de vardı kroid peleksus kisti. Detaylı ultrason yapalım farklı bir sıkıntı yoksa kendiliğinden gecer , geçmezse de onunla doğarsa bile hiç birseyini engellemez normal yaşantısı olur dedi. Farkli doktorlara da gittim aynısını duydum. 18 de öğrenmiştim 28 de kaybolmuştu. üzülmeyin bu kist kaybolmayan neredeyse yok. Bu şekilde nasıl korkutabiliyorlar anlamıyorum gerçekten.