Minikkusunannesi 16+1 iz bizde 11 haftalıkken kıza benzetti doktor ama 15+5 de kesin erkek dedi 14 Mart’ta oğluşumu kucağıma alıyorum Allah’ın izniyle kızı erkeği yok sağlıkla hayırlısıyla gelsin miniklerimiz 👶
GamzeCan Minikkusunannesi tabiki öylee ama işte cinsiyeti belli olsada minik minik biseyler alsam artık diye öğrenmeyi cok istiyorumm😂 Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsinn🌸
balinannesi20 GamzeCan 15 haftalık olduk 12 haftadan beri kız diyor doktorumuz 2 gün önce gittiğimizde %90 kız dedi 🤗 3 kilo vermişim bu arada mide bulantılarımdan dolayı🤦🏻♀️ Ama bebeğimin kilosuda gelişimide gayet iyiymiş🤲🏻
GamzeCan balinannesi20 o kusmalar bebeği etkilemiyomus cünkü bebis bizden besleniyomuus😂 o yüzden kilo verme yönünden iyii 😂 ama insanın hayatını mahfediyoor🤷🏻♀️
Tatlisanne 17 haftalık olduk bende bir türlü öğrenemedim doktor bi kıza benzetiyor bir erkeğe kesin bisey söylemedi yarın bende baska doktora gidicem 😣
GamzeCan Tatlisanne aa aynen seninki dalga geciyomus gibi olmuss hic söylemesin o zaman daha iyi dimii bence de baska doktora git canımm😘
GamzeCan Sibelcelikkiran umarım kilo alımımız böyle devam eder😂 Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsinn👼🏻
GamzeCan cnssy aynen canım sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil sağ salim kucağımıza alırız insallah😘
GamzeCan FatmaAzra_ hadi yaa neden böyle 😏 bebeğin mi zarı delinmiş😔😔😔 doktor bi ilac bisey yazmıyo mu🤷🏻♀️ Bende yemekleri kendim hazırlarsam falan cok kötü oluyorum ama ben hazırlamıyorum artık sende öyle yap mide bulantın biraz da olsa azalır😏
GamzeCan Deletedmom2224 umarım bu kilolarımız böyle devam eder😂 sağ salim kucağına alırsın insallahh😘
balinannesi20 GamzeCan iyiki etkilemiyormuş mide bulantıları mahvetti beni bebeğime üzülüyordum ama neyseki azaldı çok şükür darısı midesi bulananlara🤲🏻☺️