Xxx0101 burda herkes iyi şeyler yazmak zorunda değil başından ne geçtiyse iyi kötü herşeyi okuyorum ben kusura bakmada gerçekten çok kırıcı ve yapmacık sın benimle muhatap olma bundan sonra başka postlarda da ne yaşadımı bilmiyorsun gelmişsin yazma kötü de olsa diyorsun sanane ne ilgilendiriyor istedim herşeyi yazarım kötüyse kötü yazarım iyiyse iyi yazarım