Dylann bir çok kişi ikinamadim.diyor sanırım ağrı kesicili olan doğum.bu daha az ağrı hissetmek için dimi. Bana hiç ri ağrı kesici uygulanmadı ama yine de ikinamadim.o yüzden boş yere masraf yapmiycam. Normal kendim nasıl geliyorsa ebeler de yardım ediyor bir şekilde cikarcaz çocuğu