Defneazra benimde 2 ayım kaldı herseyi ada diye yaptirdim ama okadar bıktım ki tepkilerden çok soğudum isimden. yapıyorlar ya diyorum ya geri kafalarda kalmışlar hepsi insanın anca hevesini kırmakla mutlu oluyorlar . Ben şuana kadar kimseye ismi begenmesem bile asla nebicim isim falan filan diye tepki vermedim guzelmis sizin karariniz siz begendiyseniz bencede güzel der konuyu uzatmazdim ama bana karşı bu tarz şeyler olunca moralim çok bozuluyor .