Aynur1215 ya iste okadar zoruma gidiyor ki artık cevap bile vermiyorum demek istemiyorum . İsim çok önemli insan gbi isim koyun bu ne diyorlar . Yani ne var ada isminde onu anlamıyorum abartiyolar hep aynı standart isimlere alışmışlar dini bi isim istiyorlar farklı bi isim duyunca alay ediyorlar dusuncesizce. İnanın takmiyordum bende İstanbula tatile geldim akrabalarıma 1 haftalığına allahim kim duysa sürekli alay sürekli bi laf sokma 1 haftadır geldiğime gelecegime pişman oldum