Betusgani merhaba ben de 37. Haftadayım ve bebeğim 2400lerde bir haftadır hiç kilo almamış, doktorum minyon bir bebek olduğunu söylüyordu zaten ama bu hafta hiç kilo almayınca canım sıkıldı benim de. Aynı sizin gibi başka hiçbir sıkıntısı yok hareketler vs de güzel olunca bebeğin içerde durması daha iyi dedi başka sıkıntıları olsa almak isterdik ama şu an almamız için bir sebep yok, ballı muzlu süt iç biraz beslemeye çalışalım dedi. Ekstra olarak da haftada bir değil iki kere kontrole gideceğiz. Ben ve eşim de zayıf doğmuşuz genetik olarak da kilo almaya meyilli insanlar değiliz benim de içimi rahatlatan bu oluyor biraz. İnşaallah sağlıklı kilolar aldırabiliriz de zamanında güzel doğumlarımız olur.