Betusgani .eğer her şey yolundaysa, kalp atımı, suyu, kan akışı, nst .. kesinlikle beklemenizi tavsiye ederim. Aynı şeyi yaşadım çünkü. Benim dr um her şey normal bir sıkıntı yok o yüzden sezaryene de gerek yok dedi ve bekledim 34 ten 38 e kadar. Hep aynıydı. Her hafta 1 hafta daha geriye atıyordu. En son hatasıyla uyumlu çıktı çok şükür. Kilo da aldı