Betusgani aynı hafta hatta aynı gündeyiz ve bugün bana da doktorum gelişim geriliği için sezeryan yapmalıyız dedi 16 Ağustos tarihine gün aldık bazen naparsak yapalım tutamıyoruz demek ki canım minnoslari içeride. Seninde onun üstüne nişanın gelmişti bende normal diye çok diretmistim ama hiç sanci olmayınca sezeryanda karar kıldık. Sağlıkla alalım yavrularımızı inşallah kucağımıza