Sevda0234 Esrakrhn benim erken dogum riskim olduğu için verdi doktorum günde iki defa kullanıyorum sabah akşam
Kubraceylin minigiminannesi03 neden dusukleriniz oldu benimde 3 tane düşüğün var bir tedavi gerekti mi
Sugarmomyy Aysenurozs maalesef olmuyor kanama devam ediyor durmadan. Bugün farklı bir doktora gittim. İğne verdi fakat bu kez 2 dozu bir seferde enjekte etmemi söyledi. Bakalım hayırlısı olsun
Cerkess Qnl bol su ıcmek benegın anneye tutunmasını kolaylastırır.. tüp bebek tedavı sürecinde ve sonrasında doktorların altını cizerek en cok kullandıkları cumle gunde uc lıtre su ıc oluyor bebegın anneye tutunması ve saglıklı gebelık ıcın
Egemen_ozgur_annesi Esrakrhn zararlı değil canım. Ben ilk bebeğimde de şuan ki gebeliğimdede kullandım hatta bu gebeliğim de neredeyse 3 ay kullandım kanamadan dolayı
Cerkess Qnl tüp bebek sürecinde tanıstıgım bır bayan arkadasım var malsef oda kanama yasıyor sureklı gecen gun doktor hastane yatışı vardı taburcu oldugu surede doktor wc harıcı kalkmaması gerektıgını sürekli su tüketmesini ayak altına yastık koymasını ıstedı kan akısı devam etmesı ıcın verılen dusuk onleyıcı ıgne veya hap ları saatı saatıne kullan dedı rabbım sag saglım kucağınıza almayı nasıp eylesın
haticenurrr zararı yok yararı çok canım, bebişin tutunmasını saglıyor. benimde kanamam oldu öyle basladım bir kutu bitmek üzere, ben cok faydasını gördüm çok sükür insallah hepimiz saglıkla kucağımıza alırız🥰
Aysenurozs haticenurrr progestan iştah azalması yaptı bende hiç bişey yemek istemiyorum mide bulantısı yok ama sizde de böyle bir etki oldu mu