Aleynarabia Alttan alın bence fitil olarak. Ağızdan bulantı yapıyor. Ben doktora sormuştum. Sonradan ilacın etkisinin,fitil olarak alındığında daha çok olduğu tespit edilmiş
hayallliiim BayMel hımmm bendede var uyuşmazlık ama kullandığım halde üç kere kanamam oldu yaaa oda sıkıntı devlette bide yatış veriyor 8 9 saat
BayMel hayallliiim benim ikinci hamileliğim ilkinde 9 haftalıkken düşük yaptım özelde tedavi oluyordum kanamam olduğunda hastaneye gitmiştim ve doktor hiçbir sıkıntı olmadığını söyleyip eve gönderdi yatış falan yapmadı hemen iki gün sonra da düşük yapmıştım ikinci hamileliğimde devlete gittim kanamam olduğu gibi gelmemi söylediler uyuşmazlık olduğu için iğne yapacaklarını söylediler ve Protestan verdiler çok şükür şuana kadar sıkıntı çıkmadı şuan üçüncü ayımı tamamlamak üzereyim önümüzdeki bir ayı da kazasız atlattık mı sorun çıkmaz inşallah
1erkekkannesiiii Esrakrhn progestan bebişin daha sağlam tutunmasını sağlar ve erken doğum riskini azaltır. Hiçbir zararı yok. Ben 3 haftada kullanmaya başladım lekelenme olduğu ıcın su an 16 yz doktor devam et zararı yok dedi. İçiyorum gece yatmadan 1 tane. İçini ferah tut bebişe yarar
Sugarmomyy Aysenurozs Aysenurozs benim maalesef 17-18 gündür sürekli 3-4 ped dolduracak kadar kanamam oluyor. Hastanede bir gün yatış yaptım. Fakat iğneye ilaca rağmen düzelmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım
Ysfgl_3003 Nusya317 maşallah hayallliiim kalbi durduğunda nasıl öğrendin. Allah’ım sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
Esrakrhn Asilbaby evet iki gündür başlayan karın ağrım var kasık ağrısı azaldı bu başladı ne yapacağımı şaşırmış haldeyim🥹🥹😅