Esrakrhn merak etme benimde ayni sorunlarim vardi. Kasiklarimda agri, batma, ozellikle dedigin gibi ayaktayken. 31. Haftada acilmam vardi ancak kanamam yoktu. 2 gun hastanede yattim. Ciger gelistirici vuruldum. Doktor progestan ve nidicart verdi. Nidicard i 2 hafta kullandim. Sonra progestani alttan kullanmaya devam ettim. Suan 37+3 teyim. Progestani biraktim. 2 hafta sonra sezeryan doğumum var. Merak etme alttan kullan ve en derine itmeye calis.