BayMel hayallliiim merhaba ağızdan almanın ne gibi yan etkileri var acaba bende kullanıyorum 13 haftalık gebeyim
hayallliiim BayMel valla bana doktorum verirken agızdan çok yan etkisi var demişti ben hepsini yaşıyorum bulantı halsizlik aşırı uyku hali baş dönmesi 🥴
hayallliiim BayMel hatta özeldeki doktorum verirken sıkı sıkı tenbihledi yan etkisi çok diye acile gitmem gerekiyordu bu ilaca başla dedi dedim kullanıyorum ağızdan alıyorum neden doktorunuz agızdan verdi yan etkisi çok fazla dedi bu hafta 3 gün önce yine acildeydim oda aynısını sordu acildekilerde erkek doktordu çok utandım fitil olarak yapamadım dedim hatta biri güldü küçücük ilaç dedi yumuşak kapsül dedi 🥴🥴🥴
_edakrsu22 BayMel baş dönmesi mide bulantısı uyku hali sersemlik bende kulandim ilk ağızdan kullandığım gün sersem gibi dolaştım kafamı kaldiramadim
BayMel hayallliiim ben yaklaşık bir aydır ağızdan alıyorum mide bulantısı yapmıyor ama dediğiniz gibi çok halsizim ve sürekli uyuma isteği var
Vicibici Esrakrhn Kasık ağrılarını alması için progestan başlamıştır gerçekten iyi geliyor. Zararı yok, hamilelik döneminde progestan hormonu önemli ☺️
Ezgiiss Esrakrhn ben 30. Haftadayım 5. Haftadan beri kullanıyorum , zararlı değil aksine yararlı , erken doğum riskini bile azaltıyor. Sadece bol su iç enfeksiyon olmamak için. Başka olacak zararı yok korkma
Ezgiiss hayallliiim başlarda zordu ama zamanla alışılıyor :) eldivenle itiyorum ben:) azıcık BİLe itsen yeterli , birazı dışarı her türlü akıyor zaten
Nusya317 Esrakrhn aaa her kanama ve progestan postuna yazarım şekerim 🥹 😅 5.5 haftalıkken düşük tehdidi için başladıl artı igneside var dı 3 gümde bir igne oluyodum 38+2 yiz doktor dün bıraktırdı … amacı bebegin düşmesini 28 den sonrada erken dogumu önlemek. Bununla beraber yürümek koşmak yorulmak yoktu 7 ayda dümdğz yattım(kafayı yedim) 1.5 ayda hastanede yattım 7 kanama ile …. Herneyse şı an burdayız 🥹
Ysfgl_3003 Nusya317 maşallah hayallliiim kalbi durduğunda nasıl öğrendin. Allah’ım sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
Aysenurozs Sugarmomyy bende 12+4 üm geçen perşembe boşalırcasına bir kanama yaşadım hiç bir şeyim yokken yatırdılar serum progestan fitil felan sabahına taburcu ettiler kanamam hafifleyip kahverengiydi dün hatta hiç yoktu sonra yine öğleden sonra aynı şekilde kanamam oldu tekrar geldim yatırdı 3*1 progestan fitil kullanıyorum inşallah düzelir🥹
Sugarmomyy Aysenurozs Aysenurozs benim maalesef 17-18 gündür sürekli 3-4 ped dolduracak kadar kanamam oluyor. Hastanede bir gün yatış yaptım. Fakat iğneye ilaca rağmen düzelmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım
hayallliiim BayMel canm benm lekem hiç geçmedi ya o yüzden şu an için bi tarih vakit demedi 2 kere 3 kerede kanama oldu o yüzden ben ful devam sabah akşam kanama oldugunda 3 tane alıyorum
hayallliiim BayMel hımmm bendede var uyuşmazlık ama kullandığım halde üç kere kanamam oldu yaaa oda sıkıntı devlette bide yatış veriyor 8 9 saat
Asilbaby Esrakrhn canım progestan özellikle kasıklarda ve alt karın bölgesinde cok ağrı yapar ilacın yan etkisi maalesef bende kullandım hep ağrım vardı meğer ilaçtanmış bıraktıgım gibi ağrım kesldi. :)
Esrakrhn Asilbaby evet iki gündür başlayan karın ağrım var kasık ağrısı azaldı bu başladı ne yapacağımı şaşırmış haldeyim🥹🥹😅
Zeynep0607 Esrakrhn kuzum hamile kaldığım haftadan beri kullanıyorum daha önce bir kaybım olduğu İçin önlem amaçlı günde 2 defa duphaston kullanıyorum sadece uyku ve sersemlik yapıyor o kadar 7. Ayıma girdim hala kullanmaya devam