Meltemsalhogl twohones amin insallah nekadar hazir hissetsekde hep bi acabalar var yasayip gırucez Allah herkese kolaylik versin insallah
twohones 2koftemom al benden de o kadar vallahi bir oğlum var sırf onun için ayaktayım yoksa paso uyumak yatmak istiyorum kolumu kaldıracak takatim yok sıcaklardan 😏
2koftemom twohones bnide oğlum tutuyo sabah erken kalkıyo tbi bnim diş ağrısı tutuyo yorgunluktn. Çok şükür diger ay kurtuluoruzzzz inş havalar serinler🥰🥰
twohones Saylikesma amiiin inşallah canım sağlıcakla gelsinler ☺️ Bizim kızda pek nazlı hiç göstermedi yüzünü ya 😅
Saylikesma twohones amin amin canım al benden de o kadar en son bi hafta önce gittim hanfendinin sırtı dönüktü doğuma sürpriz yapacaklar herhalde 😂😂
twohones 2koftemom çok şükür yaa, havalarda serinler dediğiniz gibi inşallah ☺️ Oğlumda kasım doğumlu kasıma kadar buz yiyip bozuldu suya ayağımı koyuyordum yanıyordum sürekli, doğumdan sonra üşüme aldı beni tüm her şey bitti inşallah yine öylemolur 🥲
3babymom twohones mrb benim de 2 oğlum var 10 ve 7yaslarinda ikisi de sezeryan olduğu için şuan 33+3 hamileyim bu da sezeryan olucak Eylül’ün ortalari gibi dedi doktorum 🌸
twohones 3babymom Allah bağışlasın sağlıcakla gelsin inşallah bayağı tecrübelisiniz siz o zaman çocuklar da büyümüş rahat edersiniz umarım 😇 3 numara kız mı bu arada 🫠
2koftemom twohones çok güzel geçeceecek inşallah seneye yazında rahat ederiz 1 yasında olurlar😁 öyl de böylede yaşıyoruz ağrılarla doğum sonrası hersey bitiyor insallah 🥰🥰
3babymom twohones sil başa donuyoruz çocuk düşünmüyodm kazayla hamile kaldım 😂🙈 evet 3 numara kız 🌸🥰 teşekkür ederim bu arada üç çocuk biraz zor olucak ama neyseki çok küçük değiller diye şükür ediyorum tabi 🌸
twohones 2koftemom aynen öyle küçük bebiş yürümeye başladığında sanırım biraz daha rahatlamış oluruz 🥰