Saylikesma benim bir bebişim daha var 20 aylık onun peşinde koşturmaktan zaman nasıl geçti anlamadım. Bu yönden çok güzeldi, ama çok yoruluyorum sıcaklar bunaltıyor nefes alamıyorum resmen el ayak yanması bel ağrısı vs zorlamaya başladı 😌 sizin nasıl geçiyor bebişin cinsiyeti ne ☺️