Merhabalar kızlar 34.haftaya giriş yapmış bulunmaktayım 🥲 İkinci gebeliğim 21 aylık bir oğlum var, şimdi ise kızımı bekliyorum ☺️ İlk doğum sezaryen olduğu için buda öyle olacak. Doktor 9 Eylül dedi bakalım 🫠 Eylül anneleri haydi gelin beraber bekleyelim son günlerimizi ❤️