Merhaba kızlar, hamile kalmadan önce vajinal mantar enfeksiyonum vardı. Ama hamilelik boyunca hiç yaşamadım bu sıkıntıyı. Şimdi son dört beş günüm kaldı ama iki gündür kaşıntıdan mahvoldum. Ben sabrederim bi şekilde ama çocuğa bir zararı var mıdır sizce? Yarın doktora soracağım ama yine de duramadım sorayım dedim. Kalıntı mahvetti beni 😞