Prensesezgi Syh_bayan zaten gündüz uyuyoruz gece uykumuz kaçıyor böyle alıştı vücüt saati 4 etmeden uyumuyoruz erken kalksakta ille gece 4 3 uyuma saatimiz kızım ne zaman uyursa bizde o zaman 😂
Obsesifk Bahar1187 kuru kayısı ye canım benim midem ağrıyordu karnımada sancı giriyordu meğersem kabızmışım akşamda kuru kayısı yemiştim öylesine tuvalte çıkınca rahatladım
Gucluoya Prensesezgi yüzün tipi değişirse kız derler değişmezse erkek. 🙂 bana hiç bise olmadı 😀 bende cinsiyetin netleşmesini bekliyorum. Hayırlısı bakalım. ☺
Sydgrdl Gucluoya ay canım banada çok dediler biraz zayıftım hatta kilo alınca guzellestin işte karnın sivri kesin erkek falan diye kızım olcak Allah nasip ederse 8 ocakta doğumum var hala erkek bekliyorlar 😁😁😁
Zeynepmira Subebek kontrolüm çarşamba günü ama ben anlayamadım sadece tek bacagimda ve diz kapağımla ayak bileğim arasında şiddetli bir ağrı var sanki bacağımı incitmişim gibi bilemedim valla uyuyamiyorum ağrıdan
Obsesifk Off bende illa saat 3-4 olucak uyumak için hayır hanfendinin hareketlerinide hissedemedik bir türlü 20 haftalık olcaz nerdeyse 😏😏
Rain81 Prensesezgi gaviscon aldım işe yaramadı 😩 bugün rennie aldım ama o da çok etkilemedi.. leblebi denicem birazdan bakalım o nasıl olacak
Prensesezgi Rain81 bende renne aldım iyiyiz şuan çünkü yatağa yatınca midemin yanması Boğazlarıma kadar çıkıyordu ve beni kusturuyordu
semabrcn Syh_bayan ben ne bulursam yiyorum yemek kahvaltı meyve hiç farketmiyo dğn gece pırasa yedim az once zeytin ekmek onceki gece mandalina 😂 açken ben ben değilim
Gucluoya Sydgrdl 🙌😂😂😂😂 allah kolay dogum nasip etsin canım sağlıkla bebisini kucağına alırsın inşallah. Bakalim bizimki ne olacak. 🙂