Prensesezgi 1 aydır uyuyamıyodum sürekli vc ye gidiyordum veya uykum gelmiyordu . Dün bir gezdim bir gezdim ..... sabah çıktım kahvaltıyı bile dışarda yaptım işe gittim akşam çıktım AVM’ye gittim bir gezmişim.. akşam Eve geldim.. 12de yattım bir uyumuşm vc ye bile gitmedim 😬😬😬😬