Prensesezgi Sdlsy bizde o günlerden geldik maşallah zaman su gibi akıp gidiyor sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı
Glraras Prensesezgi 2 bazen 3 saat kadar uyuyorum ya da bayılıyorda olabilirim😁 bir haftadır hep böyle geçiyo maalesef
Zeynepmira 33 haftaligiz ama şiddetli bacak ağrısından ne uyku var ne huzur bacağımı kesip alsalar bu kadar ağrımaz heralde ama minik prensesim için katlanıyorum hem ağrıya hemde uykusuzluğa 😊😊
Sdlsy Gucluoya aynıyız 😍 var mı cinsiyet tahmininiz 🙈 biz 8 Ocak’ta ikili tarama sonrası ayrıntılı da öğrenicez kısmetse ❤
Glraras Prensesezgi kızım olucak ama geceleri çok hareketli o da uyumuyor 👧🏻 Şimdiden alıştırıyorda olabilir prenses😍
Gucluoya Sdlsy cinsiyet tahmini erkek gibi🙈 😊 ikili taramaya 3 ocakta giricem bende bakalım. Inşallah bir sorun çıkmaz. Sağlıkla bebislerimizi kucagimiza almayı nasip etsin Rabbim inşallah. ☺
Prensesezgi Rain81 mide yanması için dün ilaç aldım eczaneden çikolata ve nane aromalı bu gece mide den şikayetimiz yokk..🤩
Rain81 Prensesezgi gaviscon aldım işe yaramadı 😩 bugün rennie aldım ama o da çok etkilemedi.. leblebi denicem birazdan bakalım o nasıl olacak
Sdlsy Gucluoya amin inşallah 🙏 heycanla bekliyorum haberlerini 🙈 temmuz anneleri grubumuza da gel istersen kocaman bir aileyiz Ordada 😍
Prensesezgi Gucluoya annemler hisseder ben ilk öğrendiğimden beri kız dedim kızımız olucak 🤗 Doktorum bile annemlere inanmak lazım dedi eşime 😍
Gucluoya Prensesezgi yüzün tipi değişirse kız derler değişmezse erkek. 🙂 bana hiç bise olmadı 😀 bende cinsiyetin netleşmesini bekliyorum. Hayırlısı bakalım. ☺
Prensesezgi Syh_bayan zaten gündüz uyuyoruz gece uykumuz kaçıyor böyle alıştı vücüt saati 4 etmeden uyumuyoruz erken kalksakta ille gece 4 3 uyuma saatimiz kızım ne zaman uyursa bizde o zaman 😂