isimsiz34 Doktorların söylediği şey şu: eğer bir bebek düşüyorsa sağlıksız olduğu ve vücudun onu atıp seni koruma psikolojisindenmiş. Ki çok şükür seninki düşmemiş. Rabbim sağlıkla sıhatler hayırlarla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin.
Vicdan azabı duyma. Sağlıklı bir bebek ne yaparsan yap tutunuyormuş:) Benim arkadaşım 4. Aya girerken hamile olduğunu öğrendi. Bizim zorumuzla gitti doktora. Kilolu, adetleri hep gecikiyor diye test yapma gereği duymamış. Corona olmuş birde o dönem. Hamileliğe bakarlar sanmış hani ona göre ilaç verirler normal kanda çıkar gibi :D Şimdi maşallah 1 yaşına girdi çocuk :)) Düşün başından tonla şey geçmiş, uzun yollar yapmış, yaylaya inip çıkmış, işide yorucu ağdacı. Yani Rabbim sağlıklıysa hiçbir şey olmasına izin vermiyor. İçini ferah tut sen :)