isimsiz34 hamileyken erken test yapmıştım ve negatifti. Annem ameliyat oldu, hastanede ona baktım. Yatırdım kaldırdım, tuvaletini yatakta yaptırmak durumunda kaldım. Belim ve karnim o kadar ağrıyordu ki karnıma ayağı çarptı annemin ölüyorum sanmistim. Gecikmemin 5. Gunu test yaptim ve pozitifti. Negatifle arasinda 10 gun vardi.Hamileliğimi öğrendikten 1 hafta kadar sonra şiddetli ağrı ve kanama ile hastaneye gittim. Çok şükür 33.hafta bitmek üzere. Dediginiz gibi iğne yaptı fitil verdi. 3 kutu fitil bitirdim. Bende dikkat etmedigim için üzülüyordum. Üzülmeyin, vicdan azabı yapmayın. Siz annesisiniz. Ben negatif cıktı diye alkolde kullanmıştım hatta üzüldüğüm için biraz fazla bile kullanmistim. Ki siz bebeğe ve size iyi gelecek bir şey yapmışsınız yüzerek. Yüzmek hamileliğin en başından en sonuna kadar öneriliyor. Moralinizi yüksek tutun, en önemli şey bu.