Ya bebek sağlıklı ise amuda kalk, dağa çık, uçurumdan atla yine tutunuyor. Yok sağlıksız ise 24 saat de yatsan düşüyor. Bunu her doktor söylüyor zaten. Yol sallantısı ile bebek düşecek olsa köyde yaşayan herkesin düşer, millet traktör tepesinde tarlaya gidiyor yani. Ailen de bir acayip, destek olacaklarına saçma sapan konuşuyorlar. Ben olsam keserim iletişimi bir süre.