Mayıs ayında hamile kalıp cinsiyet öğrenen var ki aranız da ? Ben hep erkek hissediyorum ama rüyamda doktor kiz diyor bende ısrarla erkek diyorum ve erkek oluyor. Ama kiz mi diyorum hayırlısı olsun tabi sadece merak ediyorum. 12+2 olduk bugün 2 gün sonra kontrole gidicem ama 2 hafta geriden geliyor bebek büyük ihtimalle cinsiyeti ogrenemicem 😀