32.haftadayim ben de hersey normal su serviks uzunlugu vs. Erken doğum riskim yok ama bebek 1 hafta onden gidiyor dedo doktor. Bebek pozisyonundan bahsetmedi ama gorsugum kadariyla henuz donmedi. Ama ben de aık sık vajinamda baski ve tuvalet hissi yasiyorum. Sanki eliyle ya da ayagiyla mesanemi durtuyo saniyelik. Hareketleri cok sertlesti canim aciyo, karnim yamuluyo, sivreliyo biseyler oluyo icim gidiyo. Yatarken donerken karnimin ici aciyo. Yalniz olmadigimi bilmek guzel yine de 💜 saglikla gelsin bebisler…