Noname9492 34. Haftada da bende de aynı baskı olmaya başladı. Hatta burda başlık açıp sormuştum herkes doğum kanalına girmeye başlamıştır demişti. Çünkü doktor kontrolünde bebeğin kafası aşağı dönmüştü. Şuan 36. Haftadayım doğum kanalına hala girmemiş bir açıklık yok sancı olmasına rağmen. Doktoruma söyledim gayet normal baskı hissetmen giderek daha da çok hissedeceksin dedi 🥹 sizinki de normal bence