Noname9492 Cinarveannesi banada öyle dedi suyum fazla olmasına rağmen iki haftada birde çağırmıyor🤷🏻♀️
Cinarveannesi Noname9492 ben 30. Haftaya girdim artık iki haftada bir çağırcam dedi hemde nst ye girecez dedi öyle iki kere gittim ayın 15 inde tekrar gidecem bende sürekli tedirgin oluyorum bebek çok aşağıda.
Noname9492 Cinarveannesi ben 29. Haftamda gittim sonraki kontrole 33.haftamda çağırdı çok geç bana göre. Sırf kendisi yoğun diye böyle çağırıyor
Cinarveannesi Noname9492 bence de çok geç doktorunuzu değiştirin. Artık 2 haftada bir kontrol artı nst.