Seyma0323 ben 15 haftalığım ve bugünde çoğu eksiğini tamamladım e bebekte indirim varken, annemde sağolsun çoğu şeyini aldı. Bende eşimin ailesinden bu konuda hiç bi destek görmedim ama dert etmiyorum da zaten.
Bende bugün bi arkadaşla konuştum, ikimizde geçen sene düşük yaptık onunki şuan 21 haftalık. Yengesi dün 32 haftalık bebeğini kaybetmiş, alışverişini 30.haftadan sonra yapacakmış korkuyomuş vs vs. Dedim ki bişey olacaksa 9.ayda da olur doğduktan sonra da olur o Allahın takdirine kalmış bişey . Benim şuan alma imkanım var alıyorum , ilerde belki param olmayacak almaya diyorum e sen erken alıyosun falan diyo. Dedim ya sabır Allahım, insanda bi heves oluyo onunda içine ediyolar. Yani demem o ki kimseyi umursama, almak istiyosan al. Bebeklerimize bişey olursa şimdi de olur 8.-9.ayda da doğunca da. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻