_aren Çok iyi yapmişin canim. Bende artık kimseyi dinlemiyorum ve alıyorum, aldiğim bebek arabaya 1500tl zam geldi 1 ayda.. emziğinden tut biberona kadar aldım. Geçen 160 tlye aldiğim astronot tulum olmus 260tl..
Odayi 11.000tlye alıcakdım şimdi en uygunu olmuş 16.000 .. milleti dinliyecem diye. Artik kimseyi takmiyorum