Merhaba kızlar içimi dökmek için buraya yazıyorum. Ben nerdeyse 22 haftalık hamileyim, 1.5 sene önce 8 haftalıkken bir düşüğüm oldu ve şimdi çok sükür herşey yolunda ve insh’Allah yavrumu sağ sağlan kucağıma alırım, hepimiz alırız🌺
Ben hamileliğimin başindan beri tedirginim ve korku içinde yaşiyorum hâlâ da biraz var açıkcası ve pek bişey alamıyordum korkudan. Bu son haftalar artık herşeyini aliyorum bebeğimin indirime girdikçe.
Mesela geçen ay 3650tlye bebek arabası aldım şimdi nerdeyse 5000tl olmuş.
Gelelim meseleye.. annem sürekli hevesimi kırıyor. Dün bir bebek mağazasındaydık bişeyler bakıyordum ve sürekli herşeyi elimden aldı geri koydu şimdi alma şimdi bakma dedi. Bende alırım daha 8 aylık falan olunca. Ben şu an 5 aýlık oldum ve o kadar zoruma gidiyor ki, ablam daha 3 aylıkken ve daha cinsiyet belli değilken valizi doldurdu aynısını 2. Hamileliğinde yaptı.
Bana neden böyle yapiyor? Oturup ağlıyorum sinirden üzüntüden.
Benim kimseden bir beklentim yok ben herşeyini çok şükür kendim alıyorum ama bari bana karışmayın :((
22 haftaliğim nerdeyse.. çok mu erken kızlar alişveriş için? Ben uygun şeyler buldukca alıyorum😞 Siz ne zaman başladınız alişverişe