Eldgrn Yagmurrr98 aynen öyle şok geçirdim 7. Haftamda dedi 1 ay sonra gel 5 temmuzda 5 Ağustos’ta gittim geç kalmış mışmışım öyle dedi doktor olacak iş değil başka Allah bildiği gibi yapsın onları madem böyle bişey dicektin niye çağırdın beni gün vermek için dalga geçtiler bildiğin
Yagmurrr98 Eldgrn Allah Allah olurmu öyle sey ya ben gittim doktor ben demeden kendi yönlendirdi gittiğimde 11+3 felanda bu test 11 haftadan itibaren verilmiyor mu zaten şaşırdım şuan doktorun tavrına bende devlet hastanesine gidiyorum ama cok iyi ilgili
Eldgrn Yagmurrr98 ben normalde özele gidiyorum ama diyordum devlette de bu doktorda kaydım olsun neyden dediysem bı ordan bı burdan değişik yerlerden alsaydım daha iyidi valla