12Kbra12_ öyle gerçekten zaten yaptırmak istemiyordum özele gidiyorum normalde testleri devlette yaptırıyorum devletteki doktor 1 ay sonra gel demişti ikili tarama testi için Gun almaya gittim neymiş geç kalmışım neymiş başka bir bölüm var ya unuttum adını ona gitmem gerekirmiş dedim siz dediniz 1 ay sonra gel al diye dediğiniz tarihte geldim ben o bölüme gitmek için ilk kadın doğuma gelip randevu Almak gerekiyor öyle konuştuk boşa gitti bahanem oldu yaptırmıcam öyle sinir oldum valla