Eldgrn Yagmurrr98 ben normalde özele gidiyorum ama diyordum devlette de bu doktorda kaydım olsun neyden dediysem bı ordan bı burdan değişik yerlerden alsaydım daha iyidi valla
Yagmurrr98 Eldgrn Canım doktorun dalga geçmiş dediğin gibi ya özelde para verip yaptır yada doktoru değiştir
Eldgrn Yagmurrr98 özel diken doktoruma devam edeceğim canım o doktor zaten bıraktım zaten ikili test yaptırmak istemiyordum bahane oldu bana buda