Nazyapiyo_ya rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin bu çok zor bir karar . Bir kaç doktora daha gitmende fayda var . Hepsi aynı şeyi söylerse,şahsen ben şöyle bakıyorum olaya . O evlada bakmak çok zor ,ömür boyu gözlerine bakacak,ondan önce ölmekten korkacaksın . Hiç bir zaman sensiz adım atamayacak kendine bakamayacak belkide kim bilir . Böyle yaşamayı kim ister ki ? Rabbim gerçekten yüzüne baksın sağlıklı bir evladın olur inşallah. Otizm vs deseler tabiki doğur,eğitimle tedaviyle bir şekilde üstesinden gelinen şeyler bunlar . Ama bilmiyorum beynin yarısı gelişmemiş . Felç olabilecek , görme engelli olabilecek bir masumdan bahsediyoruz . Evlat tabiki ömür feda edilir ama onun açısından da düşünmek lazım . Çok üzüldüm inşallah hayırlı haberler alırsın bırakma kendini . Rabbimin bir bildiği vardır . Hayırlısı ne ise onu içine versin inşallah.