Nazyapiyo_ya Tabikide böyle birşeye sana şunu yap diye bişiy diyemem Rabbim sabır versin sizin içinde bebek içinde çok zor.Ama şöyle düşünmeni istiyorum ,sen o bebeğin ömrü billah yanı başında olmayacaksın, sırf doğsun diye hem bebeğe hem kendine bir ömür boyu bu işkenceyi bu acıyı çektirmeni istemem.Dediğimi nolursun yanlış anlama insan başına gelmeden o psikolojiyi anlamıyor tabikide.Ama şöyle ki yarın öbürgün sen ve eşin bu dünyadan ölüp gittiğin de ona kim bakacak ? Sağlıklı insanın bile gideceği bakacağı kimse olmuyor o yavruya o evlada kim bakacak ? Ya konuşamazsa , ya göremezse , ya yemek yiyemezse, ya tuvaletini yapamazsa, ki acıkmak da beyinden gelir ,birine dokunmakta beyinden gelen ileti ile olur.Yani bunlardan birini bile yapamazsa yavrunun içinden geçireceği tek şey keşke bu dünyaya gelmeseydim olacak.Asıl bu günah bana göre.Ve birçok doktora git hepsi aynısını diyorsa kendine de bebeğe de bu azabı bu acıyı yaşatma derim. Rabbim seni mucizeleriyle güldürsün.Şafii adıyla şifa versin inşallah lakin detaylı da 2 doktor bunu demişse kurul kararını ortaya sokmuşlarsa demek ki gerçekten de var böyle birşey.Rabbim dualarımızı kabul etsin 🤲🏻