Nazyapiyo_ya
Çok üzüldüm. Size sabır diliyorum. Hangi şehirde yaşıyorsunuz? Araştırın ve bu hafta birkaç perinatologa daha görünün.
Size burda bebeğinize kıymayın falan derler ama doğumda ya da doğumdan sonra size bir şey olursa ona herkes kıyacak. Engelli çocuk annesi yada babası olmak çok zor. Hani hep derler ya allah evlat acısı göstermesin diye ama engelli çocuk aileleri çocuğumdan önce canımı alma diye dua eder. Siz eğitimle ya da ameliyatla düzelecek bir durumdan bahsetmiyorsunuz. Bir ömür sürecek bir durum ve bunu çocuğunuz doğup acı çekerken ona sorsanız doğmak istermiydin diye asla doğmak istemezdi.
Ne yazık ki durumunuz çok zor ama sizin için, çocuğunuz için, çocuğunuzun geleceği için en mantıklısı heyet kararıyla gebeliği sonlandırmak. İnanın evlat başka bir şey evet ama engelli ebeveyni olmak çok ama çok zor