Minnosuveannisi canim ben basindan beri normal dogum istiordum ilk hamileligim buyuzden basimiza ne gelicek bilmiyoruz tabiki Kendi annemle Kayinvalidem ne normali bosver okadar aciyi diyip duruyordu sezeryan yaptr diordu bana ben inatla norml diordum.. ozele gidiorum bikere ameliyt kapisin ordan gecmek zorunda kaldim allahim o cigliklar beni mahvetti kizin beni sezeryana alin nolir diyisi piskolojim bozuldu.. gel gelelim dun doktor kontrlm vardi doktrmdan basindan beri normle uygunsun sen dogurursun gbi konusuyrdu taki dun ultrasn sonucuna kadr bebegimin kilosu cok cikti 33+4 uz 3000 kilo olmus 3 hafta onden gidiormus bole giderse sezeyan olacagiz dedi valla ole demesi beni rahatlatti nedense o duyduklarimdan sonra sezeryane yoneldim esimin ablasida 2 dogumu tatti 1. Si normaldi 2.si kendi istegi uzerine sezeryan yapti sezeryndn cikinca makyajini yapti sacini yapti agri olunca agri kesici igne yaptilar 5 saat sonra yurudu ertesi gun arabaya kendi yuruyerek gitti valla bole dusununce benimde tercihim sezeryan biraz uzun oldu ama simdiden hayirli dogumlar