Minnosuveannisi merhaba ben 33+2 yim ben de cok kararsız kalmakla birlikte elbette yapabilirsem normal yapmak istiyorum..Yapabilirsem derken hem tüpbebek hemde kalça çıkıği var..Hamile olmadan önce hep ben sezeryan olurum diye düşünurken is basa gelince fikrim ve korkularım değisti..Kendimizi geçtim normal yolla gelen bebeklerin çogunlugunda ne kolik, ne reflu ne alerji görülüyor( olanlarda var ama coğunluğu sezeryan olan bebekler) İstersen birde bu açıdan düşün belki annelik psikolojisiyle fikrin değişir..😉